TEKNİK ÖZELLİKLER:
FHD-NG serisi, birincil yakıt kaynağı olarak doğal gaz veya propanın endüstriyel çeşitli uygulamalarında kullanılır.
HO-50 - FHD-180 için Plan 40 çelik
Meme çapları 3/8”, 3/4”, 2”, 3” , 4”, 6”, 8”, 10”, 12” ve 14”
Flanşlı veya değişimsiz kaynak için NPT veya düz mevcuttur
350 PSI/24 Bar'a dayanacak şekilde tasarlandı
300°F/148°C'de maksimum basınç
5 psi'ye kadar Delta P basınç düşüşü
20.000 çalışma saati tasarımı
Ürün ayarlarına göre yapılır
Akrilik sarı boya
Daha küçük ve daha büyük üniteler mevcuttur

GÜÇ ÜRETİMİ

Yakıt verimliliğini %5 ila %12 artırın
Karbon birikimini azaltarak güç seviyelerini artırın ve bakımı azaltın
Eksik yanmanın neden olduğu kurum da dahil olmak üzere toksik emisyonları önemli ölçüde azaltır
"Işık kapalı" süresini iyileştirin (%20-40) bakteri üremesini önemli ölçüde azaltır
Yakıt hattının herhangi bir yerine monte edilebilir
Dizel yakıt, şebeke elektriğinin bulunmadığı veya güvenilir olmadığı bölgelerde her büyüklükteki enerji santrallerinde yaygın olarak kullanılmaktadır. Bu nedenle yakıtın yanmadan önce bozulmasına neden olan bir taşıma elemanı ve depolama elemanı bulunmaktadır. Fitch üniteleri, bir depolama tankında optimum yakıt kalitesini korumak için bir sirkülasyon pompasına veya türbinleri döndürecek beygir gücünü sağlamak üzere doğrudan motorlara monte edilebilir.

Dizel, benzin ve propanı yeniden formüle ederek daha fazla enerji elde etmenizi ve daha eksiksiz bir yanma elde etmenizi sağlar
Jeneratörler oldukça sabit bir hızda, örneğin 1800 rpm'de çalışma eğilimindedir; ancak elektrik yükündeki değişiklik yakıt tüketiminin değişmesine neden olacaktır. Yedek elektrik jeneratörleri de Fitch'in sirkülasyon pompası uygulamasından faydalanabilir. Acil bir durumda jeneratöre ihtiyaç duyulduğunda besleme tankındaki 1.000 galonluk miktarın optimum düzeyde olması gerekir. Uzak alanlar gibi yerlerde, dizel jeneratörlerle çalışan on binlerce kulenin yakıt kalitesini artırmak için Fitch üniteleri kullanılıyor.

Teknik Broşürü İndirin

Atva Tekstil

Projeler